Onsdag

Vaknade ensam, anton hade redan stuckit till jobbet, vaknade vid halv 12 och steg upp, hade en halv timma på mig tills bussen kom, när jag väl var i kållekärr inte långt från hemmet så hör jag någon som skriker mitt namn, så jag tittar självklart bak, och vem står inte där ?!?! Pontan :D som inte jag träffat på super länge, och gissa vad han hade i armen?? en hundvalp! så vi satte oss ner på lekplatsen och lekte med världens sötaste och minsta hund, sen kom även kalle, robin och philip, tyvärr var min mobil död så det blev inga bilder :( så typiskt!! men det var en sådanhär hund :

men pontans hund som jag redan glömt namnet på var såååå mkt sötare, den hade lite mindre päls och var så jävla söt, snacka om att den fick mig på bra humör!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0