Omega 3

Jag har läst att omega 3 ska vara skit bra för typ hyn, naglar och hår bland annat. Jag läste på en sida snabbt om det då det var en som hade skrivit vad hon tyckte om det "Bästa kosttillskottet någonsin. Får slätare hy, bättre humör (bra för hormoner), behöver omega 3 för immunförsvaret och massa andra kroppsliga funktioner. Alla borde äta det. Men man märker att man får finare hy snabbt" det lät bra va? för att håret ska bli längre, snyggare och inte slitet, så krävs det ju att håret växer bra, vilket det gör med vitaminer och allt bra för kroppen, omega 3 finns ju i typ sill och sådant, men det finns ju på burk, jag ska lätt köpa det! när jag jobbade för några dagarsedan så slank jag in i hyllan och läste på en burk som det stod "omega 3" på, jag gör allt för fint hår nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0