I.d

Nu har äntligen lönen rullat in på konton och det är dags att spendera en del av den, jag har länge nu varit sugen på att köra på i.d, men inte haft råd, råd har jag väl haft så men hade väl varit pank efter dsv, hehe! Men borstar och hela kitet kan det ju lätt gå på över 1000 spänn!
Mitt nuvarande smink från M.a.c är super, det ger en naturlig look och ser inte allt för "påmålat" ut, men jag får en uppfattning om att det inte håller så som jag vill, innan när jag använde estee lauders så höll ju den tills nästa dag om det var så, men anledningen till att jag bytte var att det fanns ingen färg som var lik mig, den jag körde på innan var i en rosa ton, och jag är en gul ton, haha konstigt det låter! men i alla fall, den höll inte hela dagen och ja.. det kändes inte som jag i den, men annars rekomenderar jag den, andra kanske tycker att min make sitter bra efter en dag medans jag tycker att den är nästan borta. Men nu blir det till att åka in till göteborg osminkad och köpa id, man måste pröva på allt!

Kommentarer
Postat av: mio

jag har id smink och det är grymt ;)

2009-07-27 @ 02:39:33
URL: http://miobloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0