Godissugen!

Jag är så fruuuuktansvärt godissugen, det är verkligen helt sjukt! Jag får köpa med mig en stor påse från jobbet eller något känns det som, bara det att jag tror att centen är slut, inte bra, den godaste godisen typ! Något annat som är så jääääävla gott det är ju  Pringles, varje gång man är hos anton och mikael är och handlar så köper dom alltid med en Pringles till mig, men hur gott är det inte då?? Jag har till och med fått ett smeknam av antsmamma, "Pringlan" höhö!!


Sour crem & onion har jag alltid tyckt varit godast, men nu tycker jag lätt Cheese & Onion är godast, ant tycker hot&Spicy är godast, men den är så jävla stark!

Nu skriker moder min att maten är klar, blir kassler med ris och annanas, ni anar inte hur gott det är med annanas på kassler, låter inte alls lockande, men alla har sina favoriter, jag tycker tillexempel om ost med marmelad på mackor, anton förstår inte hur jag kan tycka det är gott, haha!
SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0