Feest

Skorpionen 24/10-22/11

I juli är du inte så sällskaplig. Du föredrar att få göra saker på egen hand och i ditt eget tempo, och andra människor känns mest som störningsmoment. I augusti blir det en helt annan sak, du blir betydligt mer sugen på att festa, träffa folk och vara mitt i vimlet. Mer romantik blir det också.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 2
tur/pengar 3

okej, vi låtsas att det är agusti imorgon istället tycker jag, inatt fick jag sms av bjornen att det var fest imorgon, jag har ändå inget annat för mig och jag slutar kl sex så jag funderar på att hänga med, längesedan man träffade grabbarna också, senast jag träffa pontis och addefladde var när de har handlat hos mig, jag jobbar för mycket känns det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0