Vad ska jag få då?

Vad ska jag önska mig i julklapp då? Jag kommer inte på någonting som jag vill ha faktiskt! Jo, en parfym men den vet jag redan att jag ska få, sen älskar jag mitt smink så jag vill inte byta ut något, min concealer och idsmink tänker jag inte byta ut på länge :) Sen en ny mascara skulle jag ifs behöva då min snart är slut! Sen önskar jag mig lite mera id då mitt puder börjar ta slut. Sen .... kanske schampo och balsam? Mitt är nämligen slut snart!

Jag önskar mig mera saker som håller på att ta slut :)

Hårprodukter från tex Joico Kpak
Smink - Id mineral veil
Parfym - Lacoste dream of pink
Mascara - ?

Kommentarer
Postat av: malin

Sv: Hej! Såg din komentar på min blogg. Har inte vart inloggad på veckor.. Är redan medlem på bloggtrafik men tack ändå. (A)

2009-12-08 @ 15:40:18
URL: http://malinsevelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0