Måndag

Hej bloggen!
Har noll koll på dagarna känner jag!

Imorse vid frukosten bestämmde sig jag och Jos för att hitta på något, vi hsr ju legat palla hela helgen så nu var det dags för att göra något!

Vi drog in till stenungsund, längre än så orkade vi inte åka. Jos köpte sig en klänning på MQ till nyår, snygg tjej, lite smink och en smink borste. Sen tog vi oss en fika på espressohouse, det blev en chai latte för min del, mums! i stack sedan vidare till SJU salonger för att hitta en sak jag ville ha, SJU salonger, jag trodde vi skulle dö!

Först gick vi till Exelent(eller vad de heter) men de hade inte det märket, sen var det studio tess, studio west, cocett, tranqulio, klipp 'o' hoj och till sist, hårkajuten, tack och lov typ!

Vid 5 drog jag och kicki och solade, jag smörjde in mig som satan och stängde till och med av kanonen i ansiktet i slutet för att inte bränna mig, Tro fan att jag gör det ändå. suck!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig sen ska vi till Johan och ha en myskväll med spelet "andra ord"

KISSES!

Kommentarer
Postat av: jennifer

chacha vilken fin och gullig blogg du har!

kolla gärna in min, den är ny men jag ska försöka göra den bättre.

chao

2009-12-29 @ 02:15:04
URL: http://jenniu.blogg.se/
Postat av: Marielle

var gärna med och tävla om peaceörhängen från by M på min blogg!



http://mariellep.blogg.se/2009/december/vinn-peaceorhangen-fran-by-m.html#comment



kram =)

2009-12-29 @ 12:07:48
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0