Tisdag

Morning! vaknade för två timmar sedan, vi har käkat pankisar till frukost och lite så, super gott var det!

Och veeet ni vem vi har som granne!? Världens bästa Allan Svensson, ni vet Gustav i SvenssonSvensson, så jävla grymt :D Han är klädd i ett par jobbar hängslebyxor och bar överkropp, (större bröst än mig!) hehe! Vi hade tänkt att ta lite smygkort på honom sedan, han i sin söta bringa!


Ikväll kanske det blir minigolf. gött! då ska jag dra fram min grymma golfsida som inte många har sett(inte jag heller, än!)
Sen imorgon blir det kanske djurparken, där inne finns även nöjespark och äventyrsbad :)
torsdag blir det förhoppningsvis så att vi drar in till Kalmar, shoppar på dagen och på kvällen rix fm festival, hade varit as gott, förra året på Nrj in the park hade man nästan ingen röst nästa dag, var så himla hes! haha, men tycker man har as go röst när den är hes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0