Tisdag

Skorpionen 24/10-22/11

Bra veckor för sport, shopping och affärer. På det personliga planet kan det däremot krångla till sig. Du vet vad du vill ha ut av ditt kärleksliv och det stämmer inte alls med nuläget. När du försöker åstadkomma en förbättring blir det trassligt och kanske blir någon rejält sårad.
kul/nöjen 3
kärlek/sex 4
tur/pengar 2

Vilken vecka jag har å se fram imot, heheee!!! Jag är helt slut i kroppen, mina ben värker, har gått från myggenäs till kållekärr, i min takt tog det två timmar, haha! men jag gick inte snabbt asså! Började precis en film på ettan som jag tittar på nu, sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sida är det du läser ifårn, aa du fattar :D

2009-08-25 @ 21:32:20
Postat av: Anonym

Veckorevyn ;)

2009-08-26 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0