Sugen på en mini PC

Jag är as sugen på att köpa en liten dator, kostar runt 3500 kr de jag har tittat på, hur bra hade det inte varit för mig nu när jag börjar skola i göteborg, as gott att ha på bussen varje dag när man åker en timma, jag gör allt för att fix  pendlingen på en timma varje dag i 3 år. En mini data hade varit perfekt, men jag vill inte lägga ut mina jobbpengar på det, så jag hade tänkt att önska mig det när jag fyller år, kanske lägga hälften själv isf! Jag är så desperat att jag deltog i Kenzas tävlig, hoppas att jag vinner!!!!!

"Tävling - ASUS Eee PC

Nu var det ett tag sedan jag hade en tävling här i bloggen. Därför kör jag nu igång en med ett RIKTIGT fint pris, nämligen en mini-PC från Asus!



Nya ASUS Eee PC Seashell 1008HA är en liten och snygg mini-PC med designinspiration hämtad från snäckskal! Den kommer i en helt ny strömlinjeformad design. Den är tunn, lätt och har en batteritid på upp till 6 timmar så man kan ta med sig den till caféet, resan eller till biblioteket för studier.


Nu har ni möjlighet att vinna en rosa ASUS Eee PC Seashell 1008HA! Värde ca 4500 kr


Allt ni behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på nedanstående fråga (+ motivering & mailadress) i kommentarsfältet till DETTA inlägg.


Hur mycket väger ASUS Eee PC Seashell 1008HA?

1.       2,3 kg

2.       1,1 kg

3.       1,5 kg


Skriv även en motivering till - Hur skulle ASUS Eee PC Seashell hjälpa dig att få en riktigt bra höst?


För inspiration kan ni kika in här - http://www.asusnordic.com/


Den deltagare som har rätt svar och bäst motivering vinner denna tjusiga mini-PC! Lycka till!! =)

(Tävlingen pågår till söndag kl 15.00)"

om du också vill vara med och tävla, gå in på www.kenzas.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0