Söndag

hejsvej, Igår kom anton hit, vi kramades lite sen så bestämde vi att vi skulle dra till time och köpa gotta, vi åkte hem till honom sen eftersom att det var den kortaste vägen, hehe :) Vi såg på film, Apernas planet, hah! sen typ somnade. Kort om gårdagen då!

Idag är det jobb, sista jobb dagen! Härligt! Sen kommer väl säkert ant hit efter hans match.. Imorgon ska jag och jos till std och höra med 7781 om de har en praktikplats över åt mig :) det är den salongen hon har varit på och hon har sagt att den är skit bra, så ska också vara där om de tar imot mig då vill säga. Men det hoppas jag allt att de gör! Sen vet jag inte om vi fortsätter att kolla på kläder lite i std eller om vi gör något annat, vi ses aldrig jag och johanna nu för tiden, tråkigt!  Men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0