Rengöring Make up store

Jag har kikat runt länge nu och är sugen på en ny rengöring. Nu använde jag ju en från clinique men ansiktsvattnet och krämen är slut, har bara rengöringen kvar. Jag är sugen på att prova på en rengöring från Make Up Store. Saker jag vill ha då är, rengöring, ansiktsvatten och kanske en peealing. En kräm hade jag tänkt att köpa från apoteket eller något, men rekomenderar de något bra slår jag kanske till.

Den bruna flaskan:
Detta milda ansiktsvatten är mycket läkande och lugnade, motverkar rodnader och är avsvällande. Passar alla hudtyper, men används med fördel på ”arg” hud som behöver något mycket milt och läkande.
235 SWE


Den lila flaskan:

En intensiv skumrengöring som med hjälp av microbubblor avlägsnar makeup och rengör huden på djupet. Innehåller pepparmint som ger en fräsch och frisk känsla, pepparmint ger produkten en aning balanserande egenskap. Rosmarin är antibakteriellt och motverkar därför orenheter och pormaskar. Används med bästa resultat tillsammans med Cleansing Towel. Passar kombinerad till fet hud, tack vare pepparmints oljan verkar denna rengöring även antiseptisk och kylande. Särskilt bra om man har problemhud och vill få bukt på inflammerade talgkörtlar.
175 SWE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Apotekets "Vichy" produkter, rengöring, natt/dag crèmer är amaaaaaaazing :)

2009-09-01 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0