Rebecca är inte färgglad!!

igår natt fick jag ett rush och röjde i mina gaderober, slängde en hel del, man tänker ju alltid "jag kommer säkert att använda den längre fram" du användt något en gång och aldrig mer, släng skiten, eller ställ undan de och gör plats för det nya snygga kläderna! Jag såg att jag bara har vita, svarta och gråa tröjor, cardigans osv... tråkigt? jag måååste köpa kläder med färg!


Min packning, har lite saker kvar bara men snart klar!
men som vanligt har man glömt något, återstår att se vad det blir denna gången.


1. Jeans
2. Bas linnen
3. Tshirtar
4. Shorta
5. underkläder&sockar
6.Sminkborttagning, dagkräm
7. Shampoo, Balsam and serum
8. Högtalare
9. Sladd till kamera, mobil osv.
10. Rakhyvel
11. Sjal
12. Skor: Ballerina, Tygskor&Gladiatorskor
13.Tandborse & Vanlig borste
14.Bikini + solbrillor

Thats it typ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0