Onsdag

Hejsvej, sitter i sängen nu, ska bara skriva lite sen ska jag iväg till Anton. Idag har jag jobbat, jobbade med anna eftersom att båda var sena, tiden gick supersnabbt när man var två! så nu är mina sista jobbvardagar klara! nu är det bara lördag söndag kvar, seeeeen så! är det skolan typ... inte coolt.

Imorgon blir det fika med Jennifer, ska bli myigt, hon börjar dock kl fem men vi får ju köra innan dess, är vi i std så ska jag se om jag kan fynda lite, är super shopping sugen!


Agnes klänning är så jääävla snygg och jag vet vilken affär den fiinns i ;) uuuuh!
den finns inne på topshop, dock skulle jag inte passa i den, på tok för kort och jag skulle bara kunna ha den på sommaren och den är ju så gott som över nu!
men den är redigt snygg, inte sant?

Kommentarer
Postat av: soffipropp

Min bild (a)

2009-08-12 @ 23:05:03
Postat av: reb

yes men jag tog den :) du har dock redigerat :D

2009-08-12 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0