Nu är sommaren slut!

Tänk, nu är ju faktiskt sommaren mer eller mindre slut! Så nu är det slut med söta klänningar och bara ben. Jag får köpa mig en vinterjacka också, jag vill ha en goose men det är ju så himla dyrt och jag vill inte lägga de pengarna känner jag. Får se om jag hittar en billigare variant för det är så himla snygga! Sen måste jag köpa ett par stövlar snart nu när det finns mycket av de. Mina som jag använde förra året var skit då de gick sönder och hela sulan var borta när våren kom.


Jag vill nog antingen ha en svart eller en marinblå jacka, coooooozy!
Stövlarna ska antingen vara svarta eller mörkbruna, eller kanske det blir båda två? Skor går ju åt!

XOXO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e det för märke på jackan? (A)

2009-09-01 @ 16:02:34
Postat av: Rebecca

Canada goose ;)

2009-09-01 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0