Mina borstar och rengöring


Dessa borstar använder jag mig av:
Puderborste från Make Up Store
Foundationborse från Nouba

Det är viktigt att man rengör sina bostar ofta och noggrant. Eftersom att det är äkta hår på de ska man använda sig av schampo, jag använder schampo från Loreal, när jag praoade på en frisörsalong fick jag med mig massvis av produkter för färgat hår, men mitt hår är slitet så mitt hår blev fett av mina produkter så nu får mina borstar de istället!

Puderborsten behöver man inte tvätta lika ofta som foundation eftersom att man kanske vill ha den lite "fluffigare" medans en foundationborste kan man rengöra ofta, minst en gång i veckan. Ett tips är att kanske göra det på söndagsmorgonen, en dag som jag i alla fall vill vara osminkad då. Då hinner borstarna torka och de håller länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0