Mascara

När min mascara var slut var sofia supersnäll och sa att jag kunde får låna hennes, den är från Dior och jag älskade den i början, men nu har den nog torkat ut, jag vet inte om den var gammal när jag fick låna den från början, sen är det nog inte så mycket kvar men borsten är ingen borste, haha! alla "strån" ligger längst med "pinnen" (vilka namn jag har) så det blir inget bra resultat. Jag hoppas bara inte att det är jag som förstört den, men jag har tagit väl han om den så jag förstår inte hur det skulle ha gått till, iså fall får jag köpa en ny till dig sofia :)
men men, idag köpte jag en ny mascara, en gammal godig som aldrig sviker, max factor!
¨
Jag skulle visa hur kreativ jag är, på innan bilden är mascaran as bra och alla strån står utot och är glada :)
men på efter bilden så är alla neråt och deppiga, även jag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: soffipropp

Haha, nejdå becca det är inte du som har förstört den. Tror bara den kände att den hade varit med tillräckligt länge nu :D, dessutom har jag ju en till :) Tror den är slut också för det va inte så jätte mkt kvar när du fick den :D Jag hade inte ens tänkt att ta tillbaka den så du behöver inte oroa dig! :)<3

2009-08-30 @ 12:07:32
URL: http://sofianew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0