Krabba/Tips

Gårdagenskväll spenderades här i kållekär hos farbror, vi var där och käkade krabba och räkor, as gott! snackade och sen visade jag de peter, ni vet andesidan??? scary! Anki var livrädd, haha stackaren :) det var dock jag med första gången, höll på att kissa på mig!

Jag har värdens värsta naglar, formen är jag supernöjd med, men jag kan inte låta de växa om man inte har nagellack eftersom att de klyver sig hela tiden, de ligger lager på lager typ, hur snyggt är det?? jag har prövat massa oljor och gjejer men de har inte fungerat. Men igår prövade jag en fil av Anna, och tro det eller ej, men det hjälpte verkligen, jag har en ungefär likadan hemma dock har jag inte prövat den på mig änu. Jag hittade ingen bild på den, men det är en tjock nagelfil, den är inte håd utan mjuk , sen har den många sidor och olika nummer, en kanske heter "1. Even Out, 2. Smooth och 3. Shine. Den som jag prövade hade typ 8 sidor, när jag använde den anväde jag bara de tre sakerna jag skrev nu, even out ska man trycka hårt mot de klyvna tills de börjar gå bort, sen 2an och 3an, do you got it? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0