Home sweet home!

Är hemma nu, eller har varit det en stund, har gått runt och strosat lite och så tog jag mig en dusch när jag kom hem, så nu sitter jag med en hårinpackning, ska duscha ur den snart och sen ta i lite hår serum, jag vill ha fint hår nu, nu, nu :)

Blir nog att lägga sig tidigt idag, är trött efter bilresan och ska upp och jobba imorgon, känns mindre bra, precis kommit hem från semestern så är det dags för work, trött man blir. Denna veckan jobbar jag fyra dagar, tisdag onsdag lördag söndag, och söndag är min sista dag också. Det jobbiga är att jag jobbar till 8 varje dag denna veckan, hade varit gott att sluta  vid sex på vardagarna och tre på helgerna, men det är ju trots allt mera pengar. På söndag tjänar jag 100% så 136 i timman tjänar jag då :) det är jävligt soft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0