Fredag

Vi steg upp ur sängen, käkade frukost och la oss och sola lite, sen tog vi oss en dusch och började göra iårning oss till borgholm, tog oss en glass var. mina smaker var dumle och hallon. om det är någon som tycker om redbull så finns det nu som glass :) Det var inte så livat där så vi ökte över ölandsbron till Kalmar.
Vi satte oss på bistrobar, jag tog en cider, anton en öl och sofia and kent en coca cola. Sofandken tog sig senare en promenad och jag och anton tog oss en dricka till.. å en till... å en till... osv... hehe!
 Utanför baren så spelade bandet style ni vet, de som sjunger "dover och calais" och "fantasi" vi sjöng med till deras låtar och sen drog vi en donken, för min del blev det en hamburgare med pommes och dipp, soft!
sen var det hem och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0