Familjen Jos hår

Alla i min familj har sina egna schampo, balsam och inpackningar. Visst är det enklast? visst, surt att man måste betala det själv men det är toppen ändå! Det är bra en själv som använder det dvs. det håller längre! Man blir alltid så sur när 3 tjejer ska dela på ett shampo och ett balsam så är det slut efter en månad. Förra året då jag använde mitt joico höll det i ett halv år, ETT HALV ÅR, det är helt sjukt mycket. Snacka om valuta för pengarna!

Jag och Jos använder likadana grejer, men hon beställde sitt lite senare än mig, vårat kommer från joico:

Mammas är från Kerastase, hon köpte det idag när vi var inne på Bellbox på torp, de säljer billigare frisör produkter:

Och lilla Pappa får vi ju inte glömma! Men han sticker ut från mängden och använder sig av ica, om man nästan inte har något hår, vad gör skillnaden? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0