Dagens planer

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, köra en schampo-balsam-hårinpackning-rakabenen. Sen bli torr, sen sminka mig, käka middag och sen in till stenungsund, åker in idag istället och frågar om praktiskplats med mor, om inte de tar imot mig så... haha då vetefan vad jag gör asså! då hoppar jag nog av linjen :) naaat!

Imorgon blir det kanske stan med Jos, shopping såklart! Jag vet dock typ inte vad jag vill ha, eller jo, en foundation, ett löspuder, kanske... haha nej jag vet inte! Något å ha på mig på måndag kanske vore bra (skolan början ju då! )

Om det inte blir det blir det kanske stan med anton, igen! Jag vill så himla gärna se "Män som hatar kvinnor" och den går ju på bio fortfarande!!

Jag ska dock komma hem med mer än två påsar hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0