Allmänt

hej kompis!
Sitter nu och tittar på tv och ska snart lägga mig, Anton skulle ha kommit men han ångrade sig visst. Så jag får visst sova själv inatt, tråkigt! Inte träffat Anton sedan i torsdags... I alla fall, Imorgon är det skola och jag har två lektioner, hantverk och gympa. På hantveket ska vi börja rulla parmanent, ska blir roligt att se hur det kommer att gå! På gympan ska vi bara snacka så jag tror vi kommer sluta lite tidigare. Anton möter upp mig i stan sedan så drar vi på bio, nu kom jag inte ihåg om jag hade bokat på bergakungen eller på biopalatset, haha det måste jag kolla upp! Det blir den nya beck filmen, hoppas den är bra :) Jag hoppas också att jag hinner springa in på monki och köpa lite grejer jag har spanat in!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0