Tisdag

Hey handsome!
Skoldagen har gått förvånadsvärt snabbt, hoppas veckan fortsätter såhär, för dåå blir det snart helg, gött! inte illa någon stans :) Var lite gulligt när jag åkte hem, så när jag körde förbi lekplatsen några meter från mitt hus, står det massa ungar och vinkar, HAR JAG GÅTT OCH BLIVIT KÄND? nejdå, söta var dom i alla fall :) Känner mig ju ine så speciell, för dom gjorde så på bilen bakom mig också :( Nu ska jag se på Topmodel, sova lite, käka, kanske göra en smothie och sen ska jag iväg till myggenäs, mysa med anton. tyvärr blir det fotboll, liverpool-arsenal, åååh jag älskar ju inte det!

Men jag kan ju tänka mig att SofiaKnorr är stolt över mig och tycker att jag har gått in i rätt fotspår nu när jag glor på fotboll ;)

Kommentarer
Postat av: soffis

oh ja, helt rätt av anton som lärt dig kolla fotboll :) hihi, heja torres idag:) hehe. Inte okej bild förresten ^^ hahaha jäkla minnen ändå. :p

2009-04-21 @ 17:17:33
Postat av: Glenn

Du lär dig sakta men säkert :)

2009-04-22 @ 13:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0