Söndag

idag blir det typ bara plugg, kanske åker till mitt hjärta i myggenäs och kramas lite. men måste fan plugga på mitt no prov som jag ska ha snart om hela våran kropp, typ matspjälkningen, nerverna imunförsvar, huden, hjärnan vita/röda blodkroppar osv, jag orkar inte! sen ska jag skriva en jävla redovsining om nelson mandela också, ta mig låååångt här ifrån! fan vad gött med sommarlov snart! dåliga saker är väl typ, aldrig mera 9e! :( kommer sakna min puckade men sjukt älskade klass, det är liksom dom jag delat varje dag med i 3 år snart, och nu när man slutar kanske man aldrig mer träffar dom på samma sätt! kanske glider från dom totalt och knappt säger hej till slut, jag vill alltid vara 9e! filk bör tro att jag är puckad när ni ser min klass, men shit den är grym!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0