Snorunge!

Nu kommer lite bilder när jag var en liten snorunge :)



Sen en dag fick jag ett mms från en, och den frågade om detta var jag ;

och jag var ju helt säker på att det var jag, det såg jag ju! men det var ingen som trodde på mig, för på bilden ser jag ut att vara as tjock, så jag letade upp det riktiga kortet här hemma och det är detta ;

Och anledningen till att jag var tjock var för att jag hade en bakterie som dom först trodde var gluten, men det visade sig att det var en annan, iaf, så min mage svällde typ upp och massa när jag var bäbis för det, så nu vet nI!;) sen så ser man inte på den första bilden, om man inte tittar nogrant, att det är mitt "innerlår" på vänster sida, inte min mage som sticker ut !:) men vad tycker ni om frillen då? inte alla som har sådan modekoll så ung!

Kommentarer
Postat av: jazzy

ojdå... men det är väl bra nu?

2009-04-20 @ 15:35:57
URL: http://jazzybelle.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ja, nu mår jag kanon !;) ingen uppsvälld mage i alla fall :)

2009-04-20 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0