Onsdag

Redan onsdag, går inte veckan snabbt? Underbart tycker jag! Skoldagen var okej, inte överdrivet jobbig :) Imorgon är det nationella matte, och jag kommer suga balle! asså, matte är det ämnet jag är sämst på, måste man ha ett nationellt prov då? jag kan fråga något i klassen och dom asgarvar och tror att jag är oseriös när jag inte kan sådant enkelt tal. fuck you typ :)

Har precis kommit in, åkte ner till runes nyss och köpte choklad till syster yster som ligger hemma och är sjuk. innan det såg jag på först Tyra Banks show, top model och sen sex and the city. Sex and the city är grymt! jag tänkte reta anton och ba, jag ska fixa hela sex and the city boxen, sen ska vi sittta och se alla filmerna!! (jag tänkte mera att han skulle be om att slippa det, så som jag gör när vi ska se på fotboll, en killgrej liksom, så drog jag en tjejgrej) men icke! han säger mera med ett brett leende på läpparna, "Klart att vi kan!" käften typ, du ska ju säga NEJ! hah, inte kul längre ju :( men boxen ska fixas, där med basta!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va underbar din pojkvän verkar va :)

2009-04-22 @ 19:40:19
Postat av: reb

ja anton, det är du :)

2009-04-22 @ 19:50:24
Postat av: reb

ja anton, det är du :)

2009-04-22 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0