Onsdag

hey!
dagen har varit slö, dock fått reda på massvis, asså, jag har varit borta en dag från skolan, kommer tillbaka och världens grej har hänt! helt sinnessjukt! :P vet dock inte riktigt vem man ska tro på, rykten är ju inte det bästa som finns och vem som helst slänger in vad som helst, så jag vet inte rikigt vad jag ska tro på, tycker bara att det är förjävligt :P

Idag har jag varit i skolan, efter No provet som gick åt helvete åkte jag till min baby, vi myste lite sen var jag tvungen att sticka, har käkat nu och ska iväg till um nu om 10 min, måste skynda!

Imorgon har vi "egenplanerad maträtt" på hemkunskapen, för oss blir det kycklig med grönsaker och mozarella ost, till efterrätt pankisar med blåbär, glass och antningen smält eller riven vit choklad, MUMS!
skönt att vara ledig imorgon, eller ja, fredag!

Nu är det inte långt tid kvar alls till, SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0