Morning!

hey guys!
Anton åkte precis iväg till hans intensivkurs, så nu sitter jag här helt enkelt ! haha Snart ska jag fixa mig lite granna, sen så ska jag och johanna kanske till stenungsund, shoppa lite, känns som att min gaderob är helt tom nu :) haha! får se om jag hittar något snyggt till helgen eller något kanske vad ska man hitta på i helgen? det är ju påsk liksom! allt var så mycket lättare när man var lite, påsk var sådans stor grej samma sak som julafton och ens födelsedagar! då pirrade det i magen och man kunde inte sova typ, men nu då? haha! jag orkar ju inte ens fira påsk egentligen! blir nog fan så att jag skiter i det om man inte hittar något gött ställe :)

På fredag är det dags för vuxen kalas för Tilde, då träffar man nog denna lilla söta skrutt!! im in love :)


TJENIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0