Måndag

fyfan, jag tror jag börjar bli dålig! jag har ingen energi, börjar bli förskyld och går snart under! Idag hade jag bestämmt mig för att plugga som fan, det gick ju åt pipsvängen, jag var så trött så att jag fattade inte vad jag läste, så jag tog mig en tuplur och nu har jag läst genom allt, men jag mår fan inte bra asså, pallar ändå inte gå och bli dålig!

Skoldagen har varit seg men jag har jobbat som in i helvete, fan jag pallar inte att göra saker hemma, så jag han klart med teknik arbetet och sv inlämningen, två mindre saker att tänka på! 

Jag är helt slut och har verkligen ingenting bra att säga för fem öre, jag dör snart :) Jag längtar tills på torsdagkväll om planerna blir som planerat :) och lördag! jippi, nu börjar jag bli på hugget :)

Kommentarer
Postat av: anonym

var e d fäst?

2009-04-27 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0