LOV!

Äntligen är det efterlängtade lovet hääär ! Hade varit goare med skinande sol, men nu ska vi inte klaga :)hade block på morgonen, men jag ville spendera den timman hemma i min goa säng istället, sen drog jag så vi hade NO matte mat, So och sedan engelska. Fick inte gjort dett skit idag, jo matten gick faktiskt bra :) nog om det!

Jag vill verkligen ha sommarlov och sommar jobb, man kan verkligen slänga pengarna på vad som helst då, det spelar ju ingen roll, man har pengar kvar ändå! i sommras gjorde jag slut på typ, 7000-8000 så bara! vad fan köpte jag?!

Det första jag ska göra i alla fall i sommar, det är att köpa mitt egna favorit shampoo, balsam och inpakning. Här hemmma kör vi med sådanadära stora dunkar som vi köpt hos frisören, men det är typ fel behov eller vad man säger för mitt hår!


det är denna serien som jag köpte inne på nk, mee love :) och jag kan verkligen rekomendera den!!!
Jag som har super slitet hår, som har färgat det 1000 gr, (hade svart förra året till och med) måste verkligen ha något som reparerar håret, och man märkte skillnad efter ett tag! Och det räckte as länge eftersom att der bara var jag som använde det. Men jag hittade nu att dom säljer det på en internet sida, as bra ju! och de är mkt billigare, 50%, as gott!! (dock  är det väl bara ett försäljningsknep!) deras inpakning har varit bästa 7 år i rad, det är grymt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0