kvällkväll

Vad händer ikväll? kanske åker förbi anton en sväng innan han börjar jobba och pussar på han, sen kanske det blir almön, vet inte om det är något att ha, men daniel ville att jag skulle med så kanske drar med, brukar inte vara överdrivet roligt på sådana fester och så, men kanske den här gången då! det blir ju faktiskt vad man gör det till :) Hoppas fan det blir roligt i alla fall, för jag är trots allt redigt taggad! Nu ska jag hjälpa jos att skriva en "rapp" till hennes kompis anders som fyller år, jag vet inte riktigt men det känns som att hon har kommit till fel person när det gäller rapp, vi får väl göra det lite mera dikt med takt typ, hon vill ha markoolio med ingen sommar utan reggae, jisses detta kan bli roligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0