jobbig dröm!

Vaknade precis, har drömt massa jobbigt verkligen, sådana drömmar man verkligen får panik av och ångest, och dena speglade det verkliga livet för mycket... usch, vill inte säga för mycket, menj ag var i slagsmål i alla fal,, med en ... usch jag är helt slut nu känner jag bara, och av någon konstig andledning har jag as ont i mitt ben, råkade jag smälla till det eller?

Anton drömde mardröm här om natten, då han låg och skakade, vred sig, mumlade och började halvskrika, då jag ba, anton, anotn vakna! drömde du en mardröm? han ba, nee! :)
nästa dag så säger jag ba, jag trodde du drömde en mardröm änna, han ba, det gjorde jag, men jag var för trött för att
säga det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0