igår

efter att jag sovit och pluggat klart kom jos in till mig och frågade om vi skulle ta oss en promenad, och det gjorde vi, så hilma skönt att det finns en människa som du som man verkligen kan öppna sig för och berätta sina djupaste tankar och funderingar, och det som man verkligen går runt och grunnar över, sen har vi ju faktiskt väldigt roligt ihop så länge vi inte bråkar.

sen hoppade jag in i duschen, och runt... 11 kom min favorit anton och jag somnade hur snabbt som heslt! sov inte alls bra inatt, jag har skit ont i ryggen och i nacken, jag låg nog helt fel..

sen har det ju varit skola nurå! nu är jag hemma, käkar bullar och chokladbollar, MUMA;) ska plugga nu, sen ska jag ... ja, se på andra avenyn och gotta mig med mera godsaker :)          
fan va tjock jag kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0