hollywood lockar!

Jag är helt insatt i skolavslutningen nu asså, jag vill bara sådär, VIPS få långt hår så jag kan göra snygga hollywood lockar, för hur snyggt är inte det? Får väl skaffa löshår annars, så man man locka det lite snyggt eller något, men det är lite svårt att hitta rätt nyans till den färg jag har nu kanske, jag har bestämmt mig att jag inte ska färga mitt hår, tills före avslutningen, och sen inte på hela sommaren, så kanske det mår en aningen bättre, så fårjag köpa massa leave-in balsam och uvskydd för håret. Hårinpackning kommer bli min drog :)

Hey snygging, vill du dela med dig?

Kommentarer
Postat av: lee

det är så jäkla fint !

2009-04-21 @ 16:41:43
URL: http://gollungberg.blogg.se/
Postat av: reb

Ja, helt sjukt :D

2009-04-21 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0