Helgen

hej svej, har varit dålig på att blogga nu asså, men tiden har inte räckt till!
Fredag: Ändrade planer helt och hållet. Jag åkte först till Anton och var där en stund bara, sen åkte Jag Pontan och Adde till fjällebro och ittade på p94 spelade, bara liten kortis, där träffade vi även oskar nellie lee och kalle :) vi snackades vid och bestämde att vi kunde festa hos johan, och så blev det också! Vi drog till johan och började dricka lite, vi var jag kicki nellie lee pontan björn adde kalle ludvig oskar johan rickard till en början, sen kom även cornelia viccan jennifer och lillsofia :) det var as go kväll, lite taskigt slut men det gick väl! haha.
Lördag: På morgonen, runt 11 låg hela familjen möckborn och sov typ ( efter johan kom anton och hämtade mig så sov jag där) och trots mitt skick, pallade jag upp mig upp till gräddhyllan till johan där många sköna lirare stekte i solen :) skit gött väder var det! vi snackade lite om gårdagen och planerade våran lördagskväll. efter en timme åkte typ alla hem, och även jag till mitt andra hem. Anton sov fortfarande, så jag la mig på altanen och solae super länge :) runt halv två gick jag in och väckte han så följde han med mig så solade vi mera, jag blve lite röd om näsan (a) hah! gött med lite färg i alla fall :) Dagen myste vi bara typ :) sen åkte jag hem, duschade och sen kom kalle adde rickard lee och nellie, vi grilalde godis (as gött var det) och snackade skit :) sen åkte rickard och lee ner och hyrde en skräckis som vi såklart tittade på, sen målade jag och kalle varandras naglar, jag vann nog lätt i att måla snyggast ;) sen gick jag och la mig när dom hade stuckit runt 1 kanske, ååh vad jag sov gott:) 

Kan tänka mig att folk har glömt hur kalle ser ut utan nackskyddet ?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0