Gooodmorning!

Lördag: Först jobbade jag, sen åkte jag hem käkade och åkte sedan till anton. vi tittade på fotboll hela dagen med robban också, trots att det var så fint väder :( och jag som är så insatt i fotbolll -.- jaja! sen började dom dricka, sen kom tobbe och dom åkte till kungälv, jag gick och la mig och somnade typ halv 11 på en lördag kväll, ballt :) Sen kom anton hem inatt runt ... 2 tiden, full som en kastrull!
Idag: Anton mår inte lika bra^^ han är ledare idag för hans kids som spelar match, haha fyfan :)
Han kommer nog hem snart, och i hans skick lär han inte orka så mkt, så det blir väl myskväll, sofia hyrde Rallybrudar, så det blir väl den och andra typ :)


caio bella! and bellos ofc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0