Fredag hela veckan! (begravning..)

Härligt, äntligen är det helg :) Dagen har varit skön! Jag har supertorra läppar och läste en annan dag att man skulle ta honung på läpparna när de är torra och spruckna, så jag har det nu, bara det att det är super sött och gott så jag äter bara upp det :)

Vi såg på bio idag, I taket lyser stjärnorna. Jag började fan böla en stund, lite diskret så, några små tårar, det var när hennes mamma precis hade dött i canser och när dotten skulle säga hejdå i kyrkan på begravningen. Jag påmindes så sjukt mycket när vi var på Gammelmormorsbegravning nyligen. Jag kom ihåg det som om det vore igår, så fort vi gick in i kyrkan, då jag såg din söta lilla vita grav med vackra blommor på, då bröt jag ihop. Resten av tiden i kyrkan grät jag konstant. När vi väl skulle gå fram och lägga åra rosor på graven, kände jag mig helt yr. När jag såg mamma la rosen på hennes grav och sa "hejdå min lilla mormor" grät man bara mera. Det var fruktansvärnt jobbigt, men, time to say goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0