Dagen

Kom hem från skolan för någon timma sedan, två kanske till och med, haha! har solat på altanen, får ju för fan ingen färg, jag vill mera bara klistra fast den eller något liknande, den ska komma nu, jag orkar inte prässa och vänta typ :) Gött med helg nu asså :) fick reda på att nästa vecka, på fredagen ska vi på bio, i taket lyser stjärnorna eller något hette den, gött att missa dagen i alla fall :) sen nästa fredag igen, är vi lediga :) härligt eller ?:D



Nu ska jag hoppa in i duchsen en stund, sen ska jag sminka mig lite, fixa håret och sen åka till Anton en snabbis bara innan han börjar att jobba. Talang idag med, har inte varit bra alls dom andra gångerna tycker jag, inga utstickande eller någonting! inte många i alla fall, som faktiskt är talanger och värda den stora summan med pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0