Bra och dåliga nyheter!

Jag fick sommarjobbet på ICA! härligt värre asså :) jag behöver det verkligen, så nu ska jag prov jobba lite på lördagar, och sen ska jag jobba juli augusti, YES!

Dåliga är att någon jääävel har snott 400 spänn av mig, igår på gympan tror jag, fuck! jag behöver dom pengarna mer än den jävlen som snodde dom, nu är jag as sur, eller nej det är jag inte för att jag har fått sommarjobb, men ändå :)

Snart har vi gympa igen, (ska inte ta med mina pengar) vi ska dansa, igår var det vals och polka, as kul var det ;) och idag vet jag inte än, åter stå att see mina vänner, höhö!


Jag vill krama och pussa på denna skrutt :)

Kommentarer
Postat av: sofiaa

synd med pengarna ! Men jag skrattade ihjäl mig när jag kollade in i gympan och ser DIG dansa VALS! +++

2009-04-15 @ 18:59:16
Postat av: Anonym

Skratta? JAG VAR JU FAN BÄST:d den ända med taktkänsla ;)

2009-04-15 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0