AntonFjanton!

Anton tyckte jag skrev för lite om han, eller att jag skulle göra ett inlägg om han iaf!
Jag fick i alla fall bättre svar än vad jag trodde <3

Anton säger: Rebecca?
Rebecca: Ja?
Anton: Vet du vaaad? :)
Rebecca: Yes! :)
Anton: Att....
Rebecca: :)
Anton: Fråga vad de e då!!!!!!
Rebecca: Om du lovar att inte säga att du glömde var det var du skulle säga :)
Anton: Fan vad tråkig du är som sabbar mina grejer ;) Men okej!
Rebecca: Vad är det ?:D
Anton: Att jag är jätte mycket mega mest otroligt enormt kär i dig!



När jag var liten ville jag alltid ha uppmärksamhet, så jag sa alltid till mamma:
Reb: Mamma?
mam: Aa?
reb: vet du?
mam: nää?
reb: aatt...
mam: vad är det rebecca?:)
reb: eeeh, nu glömde jag vad jag skulle säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0