7 april

Tja!
fan vad snabbt tiden går, ändå! det är redan 7 april!
Gårdagen var ganska seg, men det var gött att träffa några :) på "festen" så var det inget att hurra för, drog till pejja ist och tittade på film, sen drog jag hem och sov, as gött:)
Idag har jag först varit i stenungsund med Jos Annie och Tilde, alla josarna ;) vi åt glass, för min del blev det, hallon sorbet, dubme och blåbär (kulor) hah, misstolka det inte ... :P Sen drog vi till farmor och käka, sen badade vi i farbrors ute-bubbelpool, as gött :)


Nu ska jag nog ta mig en powernap, sen fixa mig lite, sen åka till anton, blir väl till att se fotboll som vanligt:P Jippi, jag som älskar det ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja, fotboll som är så roligt! Det brukar ju bli det man tittar på.. ;)

2009-04-09 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0