1april

Igår var ju 1april, blev någon lurad? jag blev!
Pappa skickade sms till mig på morgonen, "Du får cykla till skolan, jag har moppen!" jag som precis vaknat och den vanliga bussen redan gått, får rabies, och skickar "ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER?! KUNDE DU INTE SAGT DET TIDIGARE, BUSSEN HAR REDAN GÅTT OCH JAG KAN JU FÖR FAAAN INTE CYKLA TILL HÄGGVALL! DU FÅR FAN LÖSA DETTA NU!!!" så får jag världens kortaste svar "april"
Jääävlar ja! det var ju första april, sen ringer pappa och jag hör inte vad han säger för att han garvar så mkt, hehe (Y)
käften typ!

Kommentarer
Postat av: lisa

va e de för märke och modell på din moppe ==) ?

2009-04-06 @ 19:18:35
Postat av: rebecca :)

Det är en Yamaha aerox, men än så vet jag inte;) men om du vet vem kicki är, (vet inte vem du är helle men ^^) hon har en sådan som jag har, fast blå :):)

2009-04-07 @ 10:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0