090414

Tja :)
Sitter i skolan nu, har svensk/engelska så får inte gjort överdrivet mycket. längtar bara tills lektionen är över då man ha hemkunskap, då ska jag och kicki baka något gott!

När jag kommer hem ska jag pluggapluggaplugga, fan! nu måste man börja om igen, jag var typ på hugget och pluggade en hel del, eller ja jag började med det två veckor innan påsklovet, och nu måste jag börja om från början att få lust och verkligen ta tag i saker, och slutföra det!

jag och kicki sitte och räknar ut hur många skoldagar vi har kvar, då vi räknar bort alla lovdagar, vi får det till 41 dagar :D gött ändå! dock lär det ta en evighet! men ändå, vi är redan inne i mitten av april, känns som att det var igår man körde april april!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0